שלום אורח\ת,
אתר ידידים ניתן לצפייה אופטימלית בדפדפנים firefox ו - chrom
מומלץ לגלוש בדפדפנים אלה על מנת להנות מתוכן האתר

 

תמיכה טכנית שאלות ותשובות

ברוכים הבאים לדף התמיכה הטכנית במערכת המידע של ארגון ידידים.

בעמוד זה תמצאו סרטוני הדרכה שיסייעו לכם רבות בעבודה עם מערכת המידע וכן מקבץ שאלות ופתרונות לבעיות נפוצות.

ע"י ביצוע ההוראות שבתשובות מרבית הסיכויים שתפתרו בעיות בעצמכם.

אם צפייה בסרטוני ההדרכה או בשאלות ופתרונות לא סייעו לכם בבעיה שנתקלתם, ניתן לפנות למחלקת התמיכה הטכנית כדי שיסייעו לפתור הבעיה.

פניה לתמיכה הטכנית ניתנת אך ורק בהודעת דוא"ל בכתובת support@yedidim.org.il

בפנייה יש לפרט ככל שניתן מה הבעיה ותופעותיה, רצוי לצלם גם צילום מסך (הוראות לצילום מסך נמצאות כאן)

 

לדילוג מהיר לסרטוני ההדרכה נא ללחוץ כאן

 

שאלות (ניתן להקיש על השאלה כדי להגיע לפיתרון)

 

שאלה 1:

מדוע לא נפתחת הלשונית דיווח שעות?

 

שאלה 2:

שדות מסויימים כמו הזנת תאריך, הזנת תחומי עניין אינם עובדים טוב או אינם מגיבים

 

שאלה 3:

לא מצליח להיכנס למערכת המידע, לאחר הזנת שם משתמש וסיסמה המסך מתרענן שם המשתמש נשאר והסיסמה נמחקת

 

שאלה 4:

אני מצליח להיכנס למערכת המידע אך כשאני לוחץ על 'סטודנטים' אני מקבל הודעת שגיאה על כל המסך

 

שאלה 5:

כשאני לוחץ על לחצן שמור מופיעה לי הודעה שתעודת הזהות שלי כבר קיימת במערכת

 

שאלה 6:

למרות שאני לוחץ על 'שמור' הנתונים לא נשמרים

 

 

פתרונות

 

פיתרון 1: הדרך היחידה לעבוד עם מערכת המידע באופן תקין היא להשתמש בדפדפן Internet Explorer הנמצא במצב תאימות.

    שימוש בדפדפן Internet Explorer ללא מצב תאימות יוביל לבעיות תצוגה וכשל בהזנת נתונים כגון דיווח שעות

    לסרטון הדרכה כיצד להפעיל תצוגת תאימות לחץ כאן

להלן הוראות כיצד להפעיל מצב תאימות בדפדפן אינטרנט אקספלורר:

  1. תחילה יש להפעיל את דפדפן אינטרנט אקספלורר דרך שורת המשימות או תפריט 'התחל'
  2. להיכנס לדף הכניסה למערכת המידע דרך אתר ידידים בכתובת yedidim.org.il, להקיש על 'כניסה לבעלי תפקידים', ולהקיש על 'כניסה למערכת המידע תשע"ה'
  3. כאשר דף הכניסה למערכת המידע מופיע בדפדפן, להקיש על צירוף המקשים Alt + X במקלדת או להקיש על הצלמית 'כלים'
  4. להקיש על 'הגדרות של תצוגת תאימות'
  5. בשדה 'הוסף אתר אינטרנט זה' אמור להופיע המספר 80.74.116.34, להקיש על 'הוסף'
  6. להקיש על 'סגור'

 

פיתרון 2: ראה פיתרון 1

 

פתרון 3: שם משתמש ו/או הסיסמה אינם נכונים

   ישנם מספר סיבות ופתרונות לבעיה זו:

  • שם המשתמש נקבע עפ"י כתובת הדוא"ל שהזנתם כאשר נרשמתם לקרן המלגה שקבלתם. אם הנכם משתמשים במספר כתובות דוא"ל נסו להיזכר בכתובת שהזנתם ברישום לקרן
  • כל מלגאי חדש בסמוך להודעה על זכאותו מקרן המלגה, מקבל הודעת דוא"ל ממחלקת התמיכה הטכנית של ידידים עם פרטי התחברות למערכת המידע ומידע נוסף. נסו לאתר הודעה זו בשירות הדוא"ל שלכם
  • נסו לאתר הודעת דוא"ל זו בכל כתובות הדוא"ל שאתם משתמשים, בדקו גם בתיקיות הספאם אם ההודעה נכנסה לשם בטעות
  • אם לא קבלתם הודעה זו אין טעם לנסות ולהתחבר, יש להמתין עד 7 ימי עסקים לקבלת הודעה זו
  • אם לא קבלתם ההודעה ממחלקת התמיכה הטכנית לאחר 7 ימי עסקים, יש ליידע את התמיכה הטכנית של ידידים
  • אם הזנת ברישום למלגה כתובת של Walla נסה להזין walla.co.il או walla.com (הרבה מתבלבלים בכך). תופעה זו נצפתה גם בכתובות של nana
  • סיסמת הכניסה למערכת המידע נקבעת עפ"י מספר הזהות שלך כפי שהזנת ברישום לקרן. יש לשים לב שמספר הזהות הוא בן 9 ספרות לכן יש להקיש גם ספרת בקורת וגם את הספרה 0 אם היא מופיעה בהתחלה
  • בדקו האם הסיסמה שקבלתם בהודעה של מחלקת התמיכה תואמת למספר הזהות שלכם, במידה ולא יש ליצור קשר עם מחלקת התמיכה ולדווח על הטעות. אנו נעדכן במערכת את מספר הזהות הנכון ונגדיר אותו גם כסיסמה
  • אם החלפתם סיסמה נסו להיזכר בה
  • אין טעם לנסות להיכנס למערכת מעל 5 פעמים, לאחר מכן החשבון ננעל. בכל מקרה של כשל התחברות יש לפנות לתמיכה הטכנית וזאת לאחר בדיקת כל האפשרויות הרשומות כאן

 

פתרון 4: יש בעיה במערכת המידע, יש לפנות לתמיכה הטכנית

 

פתרון 5: ככל הנראה כבר קיים כרטיס עם אותו מספר תעודת זהות, זה קורה לפעמים אם מקבלים זכאות לשני מלגות ששתיהן

  מבצעות הפעילות בידידים.

  יש לפנות מידית למחלקת התמיכה

 

פתרון 6.1: יכול להיות שלא כל שדות החובה מולאו. במקרה כזה תופיע הודעה על המסך עם פירוט שדות החובה שלא מולאו.

      יש למלא את כל שדות החובה כדי שניתן יהיה לשמור

 

פתרון 6.2: יש לוודא שנכנסים למערכת המידע עם דפדפן אינטרנט אקספלורר הפועל במצב תאימות.

     פרטים לגבי הפעלת מצב תאימות נמצאים בפתרון 1

 

הוראות לצילום מסך

1.     החלון שרוצים לצלם חייב להיות גלוי במסך

2.     ללחוץ Print Screen (המקש Print Screen נמצא במקלדות הרגילות מעל קבוצת המקשים Home, Page Up וכו')

3.     לפתוח את הודעת הדוא"ל שאותה רוצים לשלוח וללחוץ על המקש הימני של העכבר במקום ריק

4.     ללחוץ על 'הדבק' או  'Pased'

5.     לשלוח ההודעה

 

סרטוני הדרכה

סרטון הדרכה 1 - פתיחת דף הכניסה למערכת המידע והגדרת מצב תאימות

 

סרטון הדרכה 2 - כניסה למערכת המידע ושינוי סיסמה

 

סרטון הדרכה 3 - צעדים ראשונים במערכת המידע

סרטון הדרכה 3 - צעדים ראשונים במערכת המידע